Strony informacyjne

Regulamin

Spis treści:

I. INFORMACJE OGÓLNE

 

II. DEFINICJE

 

III. WARUNKI ZAWIERANIA, WYKONYWANIA I ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

 

IV. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

 

V. ZAKAZ DOSTARCZANIA PRZEZ KLIENTA TREŚCI O CHARAKTERZE BEZPRAWNY

 

VI. INFORMACJA O ZAGROŻENIACH ZWIĄZANYCH Z KORZYSTANIEM Z USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

 

VII. WYMAGANIA TECHNICZNE NIEZBĘDNE DO WSPÓŁPRACY Z SYSTEMEM TELEINFORMATYCZNYM, KTÓRYM POSŁUGUJE SIĘ USŁUGODAWCA

 

VIII. DANE OSOBOWE

 

IX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

REGULAMIN

PLATFORMY b2b

www.klaro.net.pl

I. INFORMACJE OGÓLNE

Niniejszy dokument (zwany dalej Regulaminem) jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, określającym prawa i obowiązki osób korzystających z platformy zakupowej b2b dostępnej pod adresem internetowym www.klaro.net.pl prowadzonej przez Usługodawcę.

Przedsiębiorcą prowadzącym Platformę Sprzedaży B2B www.klaro.net.pl  jest Klaro Krystian Braun z siedzibą w Radzionkowie (41-922) przy ul. Nieznanego Żołnierza 26A, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP 626 271 40 92, numer statyczny REGON 243458133.

II. DEFINICJE


 

Następującym wyrażeniom użytym w tekście niniejszego Regulaminu zostały przypisane następujące znaczenia:

Dni robocze - dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

Informacje handlowe – informacje o Towarach wyświetlane w Platformie b2b. Informacje handlowe w zakresie ceny oraz dostępności Towaru, na etapie przed dodaniem Towaru do Koszyka, nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego, lecz jedynie zaproszenie do rozpoczęcia negocjacji.

Hasło - zestaw znaków alfanumerycznych konieczny do autoryzacji Usługobiorcy podczas logowania do Konta. Hasło jest określane samodzielnie przez Usługobiorcę podczas rejestracji Konta.

Klauzule – oświadczenia, które Usługobiorca może złożyć dobrowolnie poprzez zaznaczenie tzw. „check-boxów” w ramach formularza dostępnego na stronie Platformy b2b na etapie zakładania Konta, których zaznaczenie oznacza akceptację treści każdego z ww. oświadczeń, tj. akceptację Regulaminu, OWS oraz treści Polityki prywatności Platformy b2b oraz odrębnie zgodę na przesyłanie informacji handlowej drogą elektroniczną w celu marketingu bezpośredniego.

Konto – zespół funkcjonalności Platformy b2b oraz zbiór danych podanych przez Usługobiorcę, dostępny po uprzedniej rejestracji.

Formularz zamówienia (Koszyk) - elektroniczny formularz udostępniony w Platformie b2b, za pomocą którego Usługobiorca precyzuje warunki Umowy sprzedaży w celu złożenia Zamówienia.

Klient – Kontrahent w rozumieniu OWS Platformy b2b,

Login - adres poczty elektronicznej Usługobiorcy używany podczas zakładania Konta i każdoczesnego logowania się do Konta.

OWS - Ogólne Warunki Sprzedaży Platformy b2b. Stanowiące zbiór warunków stanowiących element każdej Umowy sprzedaży, dostępne na stronie Platformy b2b.

Platforma b2b – to strona internetowa o adresie www.klaro.net.pl.

Towar – rzecz ruchoma oferowana do sprzedaży za pośrednictwem Platformy b2b.

Treści – teksty, zdjęcia, filmy umieszczane na stronie Platformy b2b przez Usługodawcę.

Umowa sprzedaży - umowa sprzedaży w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny zawierana za pośrednictwem Platformy b2b pomiędzy Usługodawcą jako sprzedającym a Usługobiorcą jako kupującym. Na treść umowy składa się Zamówienie oraz OWS. Umowa sprzedaży zostaje zawarta z momentem potwierdzenia przez Klaro przyjęcia Zamówienia do realizacji.

Usługa - usługa świadczona drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Usługa może polegać na:

1)      wyświetlaniu Usługobiorcy treści stron Platformy b2b,

2)      założeniu Konta,

3)      korzystaniu z Formularza zamówienia.

Usługi są świadczone nieodpłatnie. Umowa, której przedmiotem jest założenie Konta jest zawarta na czas nieoznaczony. Pozostałe usługi są świadczone przez czas oznaczony wynikający z istoty danej funkcjonalności Platformy b2b lub decyzji Usługobiorcy o zakończeniu korzystania z danej Usługi.

Usługobiorca – osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, posiadająca zdolność prawną, wykonująca działalność gospodarczą, korzystająca z Platformy b2b. Usługobiorca jest Klientem w rozumieniu OWS w ramach Umowy sprzedaży. Osoba zakładająca Konto w imieniu innego podmiotu oświadcza, że jest upoważniona do działania w imieniu tego podmiotu.

Usługodawca – Klaro Krystian Braun z siedzibą w Radzionkowie przy ul. Nieznanego Żołnierza 26A, 41-922 Radzionków, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 626 271 40 92,REGON:243458133.
Usługodawca jest Sprzedawcą w rozumieniu OWS w ramach Umowy sprzedaży.

Zamówienie - zestaw Towarów wybranych przez Klienta w formie elektronicznej wraz z oświadczeniem woli Klienta składanym za pomocą Formularza Zamówienia, stanowiącym ofertę zawarcia Umowy sprzedaży na warunkach w nim wskazanych oraz na warunkach określonych w OWS.

III. WARUNKI ZAWIERANIA, WYKONYWANIA I ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ 

1.       Platforma b2b

Rozpoczęcie korzystania z Platformy b2b następuje w chwili wyświetlenia strony Platformy b2b na ekranie urządzenia Usługobiorcy. Zakończenie korzystania z Platformy b2b następuje z chwilą zamknięcia w przeglądarce internetowej okna Platformy b2b.

 2.       Konto 

Składanie Zamówień za pośrednictwem Platformy b2b możliwe jest po założeniu Konta.

W celu założenia Konta konieczne jest:
a) wysłanie wiadomości e-mail zawierającej dane firmy, imię i nazwisko, numer NIP, numer REGON, adres prowadzonej działalności, adres poczty elektronicznej oraz numer telefonu na adres biuro@klaro.net.pl.
b) akceptacja treści Regulaminu Platformy b2b, OWS, treści Polityki prywatności. Usługobiorca w każdym czasie może cofnąć akceptację, co skutkuje usunięciem Konta.
c) wyrażając zgodę na założenie konta w platformie www.klaro.net.pl, Użytkownik wyraża zgodę na kontakt za pośrednictwem poczty elektronicznej, dokonywany w celu marketingu bezpośredniego.
 

Założenie Konta w Platformie b2b jest bezpłatne.

Konto dostępne jest dla osób, które zalogują się do niego podając odpowiednie Login i Hasło.  

Usługobiorca ponosi odpowiedzialność za skutki udostępniania przez siebie Loginu i Hasła osobom trzecim, w szczególności swoim pracownikom lub współpracownikom.  

Usługobiorca może usunąć Konto, w każdym czasie, bez okresu wypowiedzenia, poprzez wysłanie oświadczenia woli w sprawie usunięcia Konta w dowolny sposób zapewniający jego doręczenie Klaro Krystian Braun w szczególności poprzez przesłanie wiadomości pocztą elektroniczną na adres: biuro@klaro.net.pl lub w formie pisemnej na adres:  Klaro Krystian Braun, ul. Nieznanego Żołnierza 26A, 41-922 Radzionków.

Usunięcie Konta:
a) nie ma wpływu na obowiązek wykonania Umów sprzedaży zawartych do czasu otrzymania przez Usługodawcę oświadczenia woli Usługobiorcy w sprawie usunięcia Konta,
b) nie ma wpływu na skuteczność zamówienia kuriera w celu odbioru Towaru złożonego do czasu otrzymania przez Usługodawcę oświadczenia woli Usługobiorcy w sprawie usunięcia Konta.
c) nie ma wpływu na skuteczność reklamacji zgłoszonej przed otrzymaniem przez Usługodawcę oświadczenia woli Usługobiorcy w usunięciu Konta,
d) nie ma wpływu na prawo Usługodawcy do publikowania na Platformie Treści zamieszczonych przez Usługobiorcę przed usunięciem Konta
 

3.       Formularz  Zamówienia

 

Korzystanie z Formularza Zamówienia polega na precyzowaniu warunków Umowy sprzedaży, takich jak ilość i rodzaj Towaru, sposób dostawy, sposób płatności, miejsce dostarczenia Towarów.

Korzystanie z Formularza Zamówienia rozpoczyna się z momentem dodania przez Usługobiorcę pierwszego Towaru do Koszyka a ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia poprzez kliknięcie na przycisk „Wyślij zamówienie” albo z chwilą wcześniejszego zamknięcia strony Platformy b2b bez złożenia Zamówienia.

  Usługobiorca może korygować wcześniej wprowadzone dane w Formularzu Zamówienia do chwili kliknięcia na przycisk „Wyślij zamówienie”. Usługobiorca może w każdej chwili przerwać proces wypełniania Formularza Zamówienia poprzez zamknięcie strony Platformy b2b lub poprzez wyjście z Formularza Zamówienia i przejście na inną stronę Platformy. Zamknięcie strony Platformy powoduje skasowanie wcześniej wprowadzonych danych. Przejście do innej strony Platformy powoduje skasowanie wcześniej wprowadzonych danych z wyjątkiem Towarów dodanych do Koszyka. Towary dodane do Koszyka pozostają zapisane w Koszyku.

  Dodanie Towaru do Koszyka nie jest równoznaczne z potwierdzeniem dostępności Towaru na potrzeby Zamówienia. Dostępność Towaru jest weryfikowana każdorazowo po naciśnięciu na przycisk „Przejdź do podsumowania”.

  Z chwilą kliknięcia przez Usługobiorcę na przycisk „Wyślij zamówienie”, do Usługodawcy wysyłana jest wiadomość za pośrednictwem poczty elektronicznej stanowiąca ofertę zawarcia Umowy sprzedaży na warunkach wskazanych w Zamówieniu oraz na warunkach określonych w OWS. Ponadto, z chwilą kliknięcia przez Usługobiorcę na przycisk „Wyślij zamówienie”, wysyłana jest do niego wiadomość za pośrednictwem poczty elektronicznej stanowiąca potwierdzenie przez Usługodawcę przyjęcia oferty złożonej przez Usługobiorcę na warunkach wskazanych w Zamówieniu oraz na warunkach określonych w OWS.

  Umowa sprzedaży zostaje zawarta z momentem potwierdzenia przez Usługodawcę przyjęcia Zamówienia do realizacji.

IV. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

Usługobiorca ma prawo składać reklamacje w sprawie dotyczącej Usługi.
Reklamacja w sprawie Usługi musi zostać złożona drogą elektroniczną za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@klaro.net.pl.

Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać następujące dane:
a.       dane Usługobiorcy (imię, nazwisko, dane firmy, adres, adres poczty elektronicznej),
b.      żądanie zgłaszane w ramach reklamacji.

Klaro Krystian Braun dołoży wszelkich starań, aby reklamacje zostały rozpatrzone w terminie nie późniejszym niż 30 dni od otrzymania reklamacji.

V. ZAKAZ DOSTARCZANIA PRZEZ KLIENTA TREŚCI O CHARAKTERZE BEZPRAWNYM

Usługobiorca obowiązany jest do korzystania z Platformy b2b w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy oraz osób trzecich. Zakazane jest dostarczanie przez Usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym.

VI. INFORMACJA O ZAGROŻENIACH ZWIĄZANYCH Z KORZYSTANIEM Z USŁUG ŚWIADCZONYCH DROGĄ ELEKTRONICZNĄ 

Usługodawca, zwraca uwagę, że korzystając z Internetu, w tym korzystając z usług świadczonych drogą elektroniczną, istnieje ryzyko zarażenia systemu teleinformatycznego przez złośliwe oprogramowanie np. wirusy, robaki czy konie trojańskie. Niezależnie od faktu, iż Usługodawca na stronach Platformy b2b podejmuje we własnym zakresie środki bezpieczeństwa, każdy użytkownik Internetu powinien zabezpieczyć własny komputer, choćby poprzez instalację programu antywirusowego z aktualną bazą wirusów oraz osobistego firewall’a. Na rynku są dostępne wysokiej jakości programy komercyjne jak i darmowe. Narzędzia te, w zależności od wybranej opcji, w mniejszym lub większym stopniu pozwalają na zabezpieczenie komputera przed niepożądanymi atakami ze strony innych użytkowników Internetu. Należy również podkreślić konieczność prawidłowego ustawienia przeglądarki internetowej. Często spotykanym rodzajem ataku jest atak opierający się na technice „phishing”. Polega ona na usiłowaniu wyłudzenia haseł. Ataki te są przeprowadzane poprzez wysyłanie do potencjalnej ofiary listu elektronicznego z prośbą o zalogowanie się do konta w danym serwisie, dostępnym rzekomo pod linkiem podanym w wiadomości. Linki najczęściej prowadzą do sfałszowanych stron, które w łudzący sposób przypominają oryginalne. Podczas procesu logowania się, podane hasła są przechwytywane z formularzy, a następnie wykorzystywane przez atakującego do zalogowania się do faktycznych kont ofiar. W celu uniknięcia ryzyka takiego ataku Usługobiorca powinien pamiętać, że Usługodawca nigdy nie wysyła wiadomości elektronicznych z prośbą o podanie haseł do kont Usługobiorców. W przypadku otrzymania takiej wiadomości, powinna ona wzbudzić podejrzliwość. Zalecane jest skontaktowanie się z Usługodawcą i poinformowanie o zaistniałej sytuacji. Usługobiorca nie powinien również otwierać stron podanych w linkach w tego typu wiadomościach. Pod żadnym pozorem nie należy przesyłać mailowo żadnych loginów i haseł do Konta. Podczas logowania się do Konta należy zwrócić uwagę, czy w pasku adresu strony wyświetlana jest informacja o korzystaniu przez stronę z protokołu HTTPS. Nie wolno ujawniać loginu i hasła osobom nieupoważnionym przez Usługobiorcę do dostępu do Konta, Należy wprowadzać login i hasło w sposób uniemożliwiający innym osobom ich poznanie. Nie powinno się zapisywać hasła, a samo hasło powinno się zmieniać w regularnych odstępach czasu.

VII. WYMAGANIA TECHNICZNE NIEZBĘDNE DO WSPÓŁPRACY Z SYSTEMEM TELEINFORMATYCZNYM, KTÓRYM POSŁUGUJE SIĘ USŁUGODAWCA
 


 

urządzenie końcowe z możliwością korzystania z Internetu,

podłączenie do Internetu,

poprawnie skonfigurowana przeglądarka zgodnie ze standardami Microsoft Internet Explorer, Opera, Firefox lub Chrome w najwyższej wersji,

włączona opcja akceptacji "cookies",

aktywny interpretator JavaScript

aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).

VIII. DANE OSOBOWE

Szczegółowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych klientów Platformy b2b dostępne są na stronie internetowej www.klaro.net.pl.
 


IX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Usługodawca ma prawo zmienić Regulamin z ważnych przyczyn. Za ważne przyczyny uznaje się:
 

a)      Wprowadzenie nowych Usług, zmiana lub zaprzestanie świadczenia dotychczasowych Usług, w szczególności na skutek zmiany polityki handlowej Usługodawcy, zmian otoczenia rynkowego Usługodawcy wskutek postępu technicznego, technologicznego, informatycznego, zmiany przepisów prawa,

b)      Wprowadzenie nowych lub zmiana dotychczas obowiązujących przepisów prawa dotyczących Usługodawcy lub Usługobiorcy w szczególności mających wpływ na świadczenie usług drogą elektroniczną lub zawieranie umów na odległość, regulujących prawa i obowiązki konsumentów,

c)      Zmiany lub pojawienia się nowych interpretacji powszechnie obowiązujących przepisów prawa na skutek orzeczeń sądów, albo decyzji organów władzy i administracji publicznej wpływających na działalność Usługodawcy.

Usługodawca powiadomi Usługobiorcę każdorazowo o planowanej zmianie Regulaminu, w formie komunikatu wyświetlonego na stronie Platformy b2b oraz przesłanego na adres poczty elektronicznej podany Usługodawcy na etapie rejestracji Konta. Nowy Regulamin wejdzie w życie w terminie nie krótszym niż 14 dni od daty otrzymania przez Usługobiorcę ww. powiadomienia. W przypadku nieakceptowania nowej treści Regulaminu Usługobiorca ma prawo rozwiązać umowę w każdym czasie przed dniem jej wejścia w życie, w trybie opisanym w cz. IV ust. 3 pkt. 9 Regulaminu. Zmiana Regulaminu nie wpływa na treść czynności prawnych dokonanych przez Usługodawcę z Usługobiorcą za pośrednictwem Platformy b2b do dnia wejścia w życie nowego Regulaminu.

Regulamin obowiązuje od dnia 01.10.2025 r.

Proszę czekać, trwa ładowanie....